Thanks For Following!

Saturday, September 24, 2011

OPI: Get in the Expresso Lane & Vlog 19!

Happy Saturday, y'all! Today my Hogs take on Alabama in Tuscaloosa. I'll be watching faithfully!
I just LOVE this polish I'm showing y'all today! It's really the only one out of the Touring America collection that I wanted. I'm so glad I found it! It's a deep coffee colored brown that is going to be on my nails a lot this Fall! Take a look!

I love the color, but I love OPI even more! I always love working with their formula, and the brush is my favorite! I only needed two coats for this! LOVE! Just so easy to work with and such a pretty color. So what do y'all think of this OPI shade? Did y'all pick up any other colors from this collection? If so, which ones? Let me know!
And here's my 19th vlog! This one focuses on nail art and what I've come up with. I hope y'all will enjoy watching it!

Thanks for reading & watching! Go HOGS! :)

10 comments:

imfeelingnail-venturous said...

it is a great color!

Kay said...

Really like the OPI and nail art. I watched your video on my phone because my computer is realllly slow. I left a comment there.

Karen C said...

Oh! Oh! Oh! I so want this color! I might even do a manicure!! Call the papers! Love it! It looks fantastic on your beautiful nails.

Nail Art Epicness said...

Love that color. And girl I am so jealos of your nails. I have crap for nails lol.

Hunter87 said...

That color is so pretty it goes on my wish list asap!!
~Jazmin

♥beauxs mom said...

Oh la la it's beautiful I haven't picked up any from this collection but I might just have to get this one is looks really nice on you.

Emily said...

I was looking at the Sonia Kashuks but I wasn't sure which color to try..guess I know which one I'll be getting! You should order some konad stamping stuff & try that, it's so easy!!!

Olivia C. said...

imfeelingnail-venturous- Thanks! :)

Kay- Thank you thank you! :)

Karen C- It would look great as a manicure on you! Thank you! :)

Nail Art Epicness- Thank you! And you have great nails, what are you talking about?!? :)

Hunter87- Thank you! :)

beauxs mom- Thank you! I would suggest getting this one! It's gorgeous. :)

Emily- Definitely get it! It's perfect. And yeah I want to order konad stuff, I'm just waiting til I have enough money to put towards that. I've kinda put myself on a no-buy. But thanks! I might have to talk to you about all that when I get around to purchasing. :)

thenailaholic said...

Too green. ICk. Your nails are beautiful (as always) though!

Olivia C. said...

thenailaholic- Thanks! I'm sorry you don't like it though! I guess it's not for everyone.